Panel Obsługi Klienta
Udostępniamy Państwu nowy Panel Klienta Można w nim sprawdzić swoje rozrachunki oraz samodzielnie wydrukować naliczoną fakturę. Nowością jest możliwość samodzielnej zmiany szybkości połączenia w dowolnym momencie. Od teraz jeśli potrzebujesz szybszego dostępu do internetu, możesz samodzielnie zmienić szybkość łącza.
Zasady działania:
- Zmiana taryfy może być dokonana tylko jeden raz dziennie.
- Zmiana taryfy nie może być dokonana poniżej wartości bazowej(zawartej w umowie).
- Po zmianie taryfy cały dzień naliczany jest nową stawką bez względu na godzinę jej zmiany.
Zmiana taryfy zarówno na większa jak i na mniejszą jest bezpłatna. Różnice wynikające z wybrania większej taryfy będą doliczane do następnego rachunku. Wprowadzone zmiany będą automatycznie aktywne w ciągu kilkunastu minut.
Uwaga: jeśli podwyższona taryfa ma działać np. 2 dni, to proszę pamiętać o obniżeniu taryfy na niższą po 2 dniach w przeciwnym razie system będzie naliczał podwyższoną taryfę.